Gerust op vakantie

Ons honden- en kattenpension is gesloten voor de rest van 2025

Hierbij brengen wij u op de hoogte van het feit dat ons bestuur heeft besloten het pension voor de rest van het jaar 2025 te sluiten. Door de krapte op de arbeidsmarkt krijgen we de vacatures voor dierverzorgers in het pension onvoldoende ingevuld in 2025.

Wij kunnen met het oog op dierenwelzijn daarom niet de kwaliteit van zorg leveren die wij noodzakelijk achten voor het pension.

Omdat wij als stichting zijn opgericht voor de zorg van zwerfdieren moet de focus van het Haags Dierencentrum ook in 2025 uitgaan naar het behouden van de professionele dierverzorgers die reeds bij ons werken en het vervullen van vacatures voor de asielafdelingen.

In november 2025 wordt de situatie rondom het pension opnieuw beoordeeld en zullen we een update publiceren op de website.

Pension

Als u op vakantie gaat en u heeft geen vakantie oppas aan huis voor uw viervoeter, dan kunt u hem ook bij ons laten logeren. De pension opbrengsten komen ten goede aan de asiel dieren.

Uw hond of kat wordt verzorgd door vaste gediplomeerde dierverzorgers met kennis van gedrag en ziektes. Mensen die houden van honden en katten en die jarenlange ervaring hebben met het verzorgen van dieren in een pension. Ook fijn om te weten is dat onze dierenarts van maandag t/m vrijdag medische zorg kan verlenen tijdens de logeerpartij indien dit nodig blijkt te zijn.

Verblijf

Wilt u eerst de verblijven zien waar uw huisdier tijdens uw vakantie zal logeren? U bent van harte welkom voor meer informatie en een rondleiding in ons pension. Wij vertellen u graag meer over het verblijf van uw hond en/of kat in ons pension, de voorwaarden en de benodigde inentingen. U kunt ook gelijk het verblijf van uw dier(en) reserveren.

Reserveren

Wilt u een pensionreservering maken? Dat kan via het reserveringsformulier op onze website. U dient voor elk dier apart een formulier in te vullen.

Na ontvangst van uw ingevulde reserveringsformulier sturen wij altijd een ontvangstbevestiging. Dit is nog geen bevestiging van de reservering! Mocht u binnen 24 uur nog geen ontvangstbevestiging ontvangen hebben, neemt u dan contact op met receptie@haagsdierencentrum.nl

Belangrijk

  • Betaling: U ontvangt van ons vooraf een factuur met het (resterende) te betalen bedrag.
  • Vaccinatieboekje: Van te voren ontvangen wij graag een foto/kopie van het vaccinatieboekje waarop het chipnummer en de recente vaccinaties duidelijk zichtbaar zijn. Dit kunt u minimaal 1 dag van te voren mailen naar: info@haagsdierencentrum.nl  (het vaccinatieboekje dient u mee te nemen bij het brengen van uw dier).
  • Brengen en halen: Dit kan alleen op afspraak. Een medewerker van de receptie neemt contact met u op voor het maken van een concrete afspraak. De afspraak valt altijd tussen 12:30 uur en 15:30 uur en is niet mogelijk op zon- en feestdagen.