In augustus/september zijn de medewerkers van Kans.Work druk bezig geweest met het telefonisch benaderen van klanten van het Haags Dierencentrum. Deze actie is door ons geïnitieerd om donateurs en eenmalige gevers te werven. Een noodzakelijk actie, want een goede opvang van de asielhonden en –katten kost veel geld.
Naast de dagelijkse kosten voor voer, schoonmaak en medicijnen, worden de binnengekomen dieren in onze kliniek geënt, gechipt, gecastreerd en gesteriliseerd en worden waar nodig operaties uitgevoerd. Alles met één doel: de dieren weer in goede conditie bij een nieuw eigenaar onder te brengen.
Na een stop gaan we 14-11 weer van start!
Onze medewerkers zijn mensen net zoals u en wij. Ze hebben echter pech gehad en zijn daardoor in een uitkering terecht gekomen. Onze medewerkers zijn mensen die super gemotiveerd zijn om deze KANS te pakken. Wie zijn dan onze mensen? Dat kan iemand uit de bijstand zijn of uit de WW. Of iemand in een rolstoel of met een andere beperking. Allemaal mensen die door ons zijn geselecteerd en uitstekend in staat zijn om voor uw organisatie de klantenservice te verzorgen. Door hun gedegen opleiding en branchediploma kunnen zij dat niveau ook aantonen. www.kans.work