Klachtenprocedure

Indien klanten ontevreden zijn over de dienstverlening van het Haags Dierencentrum kan er een klacht ingediend worden. Men kan zich wenden tot het Management Team, dit kan per brief, mail of per telefoon.
Het Management Team zal de klacht in behandeling nemen.

Indien het een klacht omtrent de gezondheid van een geadopteerde hond of kat betreft zal de assistente van de dierenarts of de dierenarts de klacht in behandeling nemen.
We trachten binnen 3 werkdagen een reactie op de klacht te geven. Indien nodig zal er een persoonlijk gesprek plaatsvinden.

Indien het een klacht betreft over het Management Team kan men zich per brief of e-mail wenden tot het bestuur.

Organisatie

Als oudste en één van de grootste asielen van Nederland zorgen wij, met inzet van educatie en voorlichting, op professionele wijze voor de opvang en verzorging van alle aangeboden katten en honden uit de regio Den Haag in een diervriendelijk asiel en pension.

De individuele zorg voor het dier is de basis van ons beleid.

 

anbi

Apps

 

appstore1

google play1

Gegevens

Geopend van ma t/m zat van 12.30 tot 15.30

Lozerlaan 595
2544 MC Den Haag


070-3661806
http://www.haagsdierencentrum.nl

KvK: 41157013
RSIN: 002875019
BTW: NL002875019B01

IBAN: NL05 INGB 0004 4181 83
UBN: 6346579

NFDO